Atrakcyjne ceny towarów w gazetkach reklamowych

Sieci sklepów walcząc o klienta decydują się na różnego rodzaju promocje, obniżka cen ma przyciągnąć do sklepu kupujących.

Oczywiście należy także zadbać o odpowiednią promocję, oprócz reklam telewizyjnych, chyba najbardziej skuteczną formą reklamy w przypadku detalistów są gazetki promocyjne zawierające ofertę konkretnych artykułów w atrakcyjnych cenach. Gazetki na co dzień pomagają milionom klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych. Obecnie najpopularniejszą formą gazetek są wersje elektroniczne które można znaleźć na stronach internetowych sieci sklepów, lub też na stronach gdzie znajdziemy gazetki różnych firm w jednym miejscu. Dzięki temu możemy bardzo wygodnie porównać oferty różnych sklepów. Wiele osób sprawdza oferty sklepów które znajdują się w okolicy, jest to bardzo wygodne z punktu widzenia klienta. Gazetki w formie elektronicznej można także sprawdzać za pomocą urządzeń mobilnych, co znacznie ułatwia zakupy. Wiele osób zwracając z pracy odwiedza sklepy, zatem możliwość szybkiego sprawdzenia cen na telefonie jest dużą zaleta.

Jedną z bardziej znanych sieci sklepów w naszym kraju jest Lewiatan, która powstała w 1994 roku, i na zasadzie franczyzy skupia obecnie ponad 3200 sklepów spożywczych.

Dla właścicieli małych sklepów dołączenie do sieci jest opłacalne, ze względu na zapewnienie stałych atrakcyjnych cen, i dobrej reklamy. Mogą w ten sposób konkurować z dużymi sieciami, które dzięki dużym zamówieniom mogą liczyć na atrakcyjne ceny od dostawców. Sklepy sieci Lewiatan oferują głównie towary od lokalnych dostawców, dzięki czemu robiąc w nich zakupy wspieramy lokalnych wytwórców. Z pewnością gazetka Lewiatan oferuje nam wiele produktów które kupujemy na co dzień w sklepach spożywczych, wędliny, nabiał, napoje, kawę, słodycze. Zatem każdy kto robi codzienne zakupy z pewnością znajdzie coś dla siebie. Gazetki pozwalają także łatwiej przygotować listę zakupów, jeżeli towary są w dobrych cenach klienci są skłonni zakupić więcej aby zaoszczędzić na zakupach w przyszłości.