Zrobiłeś to.
Utworzyłeś firmę. Teraz nadszedł czas, aby zacząć używać marketingu mobilnego do jego promocji. Prawdopodobnie masz mnóstwo pytań, jak zacząć i co robić, ale nie martw się, ten artykuł może ci pomóc. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć realizację Twoich aspiracji związanych z marketingiem mobilnym.Zintegruj swoje działania w zakresie marketingu mobilnego z innymi planami marketingowymi. Łącząc marketing mobilny z marketingiem internetowym lub drukowanym, przedstawiasz spójną wiadomość swoim klientom lub bazie klientów. Jednocześnie umożliwienie klientom wykonywania tych samych czynności za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak aplikacje mobilne lub strony internetowe, dodatkowo zwiększa wartość interakcji z klientami.Bądź zwięzły i zwięzły w swoich wiadomościach SMS do mobilnej kampanii marketingowej. Wiadomości są ograniczone do 160 znaków, więc zastanów się, jak jasno i krótko przekazać swoje informacje. Jeśli używasz skrótów w swoich wiadomościach, upewnij się, że są one powszechnie akceptowane i mają sens dla Twoich klientów.Staraj się nie dodawać plików do wiadomości. Jeśli to możliwe, powinieneś podać tylko link. Dodawanie do wiadomości dużych plików, takich jak zdjęcia, tylko frustruje klienta, ponieważ wydłużasz czas pobierania.
Ponadto możesz ich kosztować dodatkowe pieniądze tylko po to, aby zobaczyć, co wysłałeś.Nigdy nie wysyłaj wiadomości, o którą nie prosiłeś.
Te niechciane wiadomości są znane jako spam i mogą powodować wiele problemów. Spamowanie jest w większości przypadków nielegalne, a jeśli wyślesz komuś SMS-a bez jego wyraźnej zgody, możesz spotkać się z wysokimi grzywnami i innymi poważnymi problemami.Przetestuj swój program przed jego uruchomieniem. Klienci nie lubią uszkodzonych linków ani martwych obrazów. Niech Twoja firma, rodzina, a nawet kilku klientów przetestuje Twoje wiadomości, zanim zaczniesz je masowo wysyłać na swój rynek. Zdobądź ich opinię, aby udoskonalić wszystko, co może się nie udać, a Twoi klienci będą Ci za to wdzięczni.Zdecyduj już teraz, czy zamierzasz używać kodów QR czy 2D w swojej kampanii mobilnej. Twoi odbiorcy mogą nie rozumieć, jak wykorzystać określoną technologię, więc musisz upewnić się, że wybierasz coś aktualnego, popularnego i przyjaznego dla ludzi. Prowadzisz marketing do zwykłych ludzi; nie każdy będzie obeznany z technologią.Wysyłanie wiadomości tekstowych w marketingu mobilnym to świetny pomysł, ale chcesz mieć pewność, że te wiadomości nie mają charakteru komercyjnego. Wiadomości, które wysyłasz, powinny zdecydowanie przemawiać do wartości i korzyści, ale muszą być bardziej przyjazne, a nie komercyjne.Baza klientów rzadko się zmienia, ale ważne jest, aby pamiętać, że klienci mobilni są znacznie bardziej zmienni ze względu na wpływy zewnętrzne. Mobilność to wciąż rozwijający się rynek, więc trendy technologiczne mogą dość szybko zmienić rynek. Wiedz o tym i rozlicz się z tego.Wypróbuj bezpłatne aplikacje mobilne w internecie i skorzystaj z niektórych z nich, aby zaoferować swoim klientom mobilną kampanię marketingową. Dzięki regularnej kampanii możesz oferować takie rzeczy, jak bezpłatne e-booki i białe księgi. Jednak w świecie mobilnym ludzie naprawdę interesują się aplikacjami. Znajdź fajne, które możesz zaoferować za darmo.Wielu użytkowników telefonów komórkowych ma możliwość wysyłania wiadomości tekstowych, ale nie każdy wie, co oznaczają popularne skróty SMS-ów. Jeśli ludzie nie mogą zrozumieć, co próbujesz im powiedzieć, najprawdopodobniej nie zwrócą uwagi na to, co promujesz.Teraz powinieneś być znacznie lepiej przygotowany, jeśli chodzi o marketing mobilny. Jeśli wcześniej myślałeś, że jesteś gotowy, teraz powinieneś być ekspertem! Udzielone wskazówki powinny dostarczyć Ci porad, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie mobilnego planu marketingowego.