Prowadzenie biznesu dzięki sile marketingu mobilnego

Jeśli nie korzystałeś z marketingu mobilnego do reklamowania, musisz wziąć pod uwagę to najnowsze medium reklamowe.

Przeczytaj ten artykuł, aby uzyskać porady na ten temat i sprawdź, czy jest dla Ciebie odpowiedni. To może być najlepsza forma reklamy, na jaką dotychczas trafiłeś.Użyj dedykowanego krótkiego kodu. Mogą być drogie, ale zapewniają, że Twoja marka pozostanie nienaruszona. Unikaj wspólnych krótkich kodów, jeśli jesteś większą firmą. Nie tylko dlatego, że chcesz, aby ludzie rozpoznawali Twój własny kod, ale mogą wystąpić pewne konsekwencje prawne, jeśli inna firma korzystająca z tego samego kodu nadużyje systemu.Upewnij się, że dajesz swoim klientom łatwy sposób na rezygnację z mobilnych wiadomości marketingowych. Opcje, takie jak kody do tekstu, które mają zostać usunięte z listy dystrybucyjnej, ułatwiają interakcję. Nawet jeśli klienci zrezygnują z otrzymywania wiadomości mobilnych, prawdopodobnie będą pamiętać, że to ułatwiłeś i będą bardziej skłonni do ponownego włączenia się, jeśli zobaczą wartość w Twoich wiadomościach.Jeśli korzystasz z marketingu mobilnego – wyślij od czasu do czasu wiadomość przypominającą! Jeśli zbliża się jakieś wydarzenie, powinieneś przypomnieć swoim klientom kilka dni wcześniej, a także o samym dniu wydarzenia. Klienci są zajętymi ludźmi i mogą zapomnieć o tym, co chcieli zrobić, bez przypomnienia z Twojej strony.Oddziel swoich klientów. Jeśli masz firmę, która oferuje wiele różnych rodzajów produktów lub usług, możesz przeprowadzić ankietę wśród klientów, aby dowiedzieć się, o czym najbardziej chcą usłyszeć. W ten sposób możesz otrzymać oddzielne listy klientów o podobnych zainteresowaniach, dzięki czemu będziesz mógł przesyłać im istotne dla nich informacje.W obszarze treści kampanii marketingu mobilnego ważne jest, aby komunikat był krótki, aby był łatwo zrozumiały. Wyślij jasny komunikat, który Twoi odbiorcy szybko zrozumieją.Twoja kampania reklamowa na telefon komórkowy musi być kompatybilna z wieloma platformami, na każdym głównym urządzeniu, aby utrzymać bazę klientów i ich uwagę. Jeśli Twoja reklama działa tylko na Androidzie, to jedyni klienci, do których dotrzesz! Jeśli osoby z Blackberry zobaczą bałagan, Twoja wiadomość zostanie utracona. Upewnij się, że zachowasz kompatybilność, sięgającą daleko z każdą reklamą mobilną.Być może myślałeś o zaoferowaniu darmowej aplikacji dla swoich klientów, ale pomyślałeś, że byłoby to zbyt trudne. Prowadzenie biznesu dzięki sile marketingu mobilnego

Na szczęście niektóre aplikacje są naprawdę łatwe do wykonania.

Możesz promować specjalną aplikację dla swojej firmy, aby zwiększyć wysiłki w zakresie marketingu mobilnego. Podczas projektowania aplikacji możesz wybierać spośród wielu różnych funkcji.Powinieneś połączyć swoją witrynę z witryną mediów społecznościowych, aby uzyskać większą widoczność. Różni klienci będą pochodzić z różnych witryn odsyłających i nie chcesz ograniczać ich możliwości łatwego znalezienia Cię.Użyj skanowalnych kodów QR, aby przedstawić swoją markę klientom. Połącz kod QR ze zniżką lub kuponem, który można znaleźć tylko w aplikacji mobilnej, informacjach o produkcie, krótkim filmie lub innym istotnym dla użytkownika elemencie wartościowym. Jest to skuteczne w zapoznawaniu klientów z Twoją marką.Spraw, aby Twoja witryna była jeszcze bardziej użyteczna dzięki mapom dostosowanym do urządzeń mobilnych. Coraz częściej ludzie używają telefonów komórkowych do znajdowania wskazówek. Stwórz łatwy sposób, aby Twoi klienci mogli się z Tobą skontaktować. Sprawdź, czy mapy świetnie wyglądają na telefonach komórkowych i czy wyświetlają się poprawnie podczas wyszukiwania na telefonie komórkowym. Zastanów się również nad połączeniem klientów bezpośrednio z mapami Google, aby zapewnić alternatywne kierunki.Możesz mieć pewność, że marketing mobilny to właściwy wybór dla Twojej firmy, jeśli dysponujesz odpowiednim zestawem faktów i cierpliwością przy tworzeniu i wdrażaniu kampanii. Mam nadzieję, że pomocne wskazówki przedstawione w tym artykule sprawią, że zwolnisz się z wypróbowywania marketingu mobilnego i czerpania korzyści.