Wsparcie serwisowe dla firm Fortinet FortiCare

Na rynku działa mnóstwo firm oferujących swoje usługi w zakresie ochrony sieci i sprzętu. Część z nich proponuje jednak tylko pojedyncze rozwiązania, jak: zapora sieciowa czy antywirus. W przeciwieństwie do nich stoją takie firmy, jak na przykład Fortinet, która oferuje cały zakres swoich możliwości w jednym produkcie i w możliwych do dokupienia subskrypcjach. Wybór jednej, polecanej marki to doskonały pomysł, żeby zapewnić swojej firmie kompleksowe zabezpieczenie całej sieci, stałą pomoc techniczną oraz możliwość dowolnych modyfikacji posiadanych funkcji i rozwiązań w zależności od zmieniających się na przestrzeni lat potrzeb przedsiębiorstwa. Jest też o wiele skuteczniejsze i mniej kosztowne niż łączenie kilku funkcji zabezpieczających z różnych źródeł, które nierzadko nie współpracują w pełni ze sobą. W tym wypadku warto skorzystać z usług jednej, sprawdzonej marki.

Czym wyróżnia się marka Fortinet?

Fortinet oferuje swoim klientom profesjonalny sprzęt służący do zarządzania zagrożeniami, zwany również UTM (Unified Threat Management) oraz subskrypcje serwisowe Fortinet, takie jak FortiCloud, FortiCare czy FortiGuard. Z ich produktów korzysta obecnie ponad 320 000 klientów profesjonalnych na całym świecie. Jest to firma powszechnie uważana za godną zaufania. Konsumenci przede wszystkim cenią ją sobie za wysoką jakość, funkcjonalność oraz niezawodność. To marka, która oferuje wiele różnych rozwiązań swoim klientom i stale rozwija się, żeby coraz lepiej spełniać ich wymagania.

Dzisiaj zajmiemy się jedną z oferowanych przez Fortinet subskrypcji, jaką jest FortiCare. To usługa zapewniająca globalne wsparcie wszystkich produktów i gwarantująca optymalne działanie posiadanych rozwiązań marki Fortinet, a także wsparcie serwisowe. Dostępne są trzy rodzaje wsparcia serwisowego:

– 8×5 – nazywany trybem ,,zwrot, wymiana”, pozwala na przedłużenie gwarancji. Obejmuje także aktualizację wewnętrznego oprogramowania i wsparcie techniczne. Po zgłoszeniu awarii sprzęt zostaje zwrócony do producenta, a po zwrocie następuje wymiana. Wymiana ma miejsce tylko w dni powszednie.

– 24×7 – nazywany trybem ,,wymiana, zwrot”, ponieważ już po zgłoszeniu awarii z serwisu wysyłane jest do klienta sprawne urządzenie bez oczekiwania na uszkodzone. Ponadto zawiera takie same udogodnienia, jak tryb 8×5 (wsparcie techniczne, wewnętrzna aktualizacja oprogramowania, przedłużenie gwarancji). Wymiana działa przez wszystkie dni w tygodniu.

– 360° – najbardziej zaawansowany tryb. Jest to rozszerzenie pakietu 24×7 poprzez dodanie do niego funkcji comiesięcznej analizy działania urządzeń Fortinet, posiadanych przez klienta.

W zależności od potrzeb i rozwoju przedsiębiorstwa klient może wybrać pakiet FortiCare dostosowany do swoich wymagań. Jeżeli ważnym czynnikiem jest czas, warto zdecydować się na tryb 24×7, który zapewnia wymianę sprzętu już na następny dzień. Dzięki temu można zminimalizować straty finansowe, wynikające z braku lub awarii urządzenia. Natomiast w przypadku klientów prowadzących większe biznesy polecamy najbardziej zaawansowaną formę subskrypcji. Zawiera ona nie tylko profesjonalną pomoc na najwyższym poziomie i dostosowaną do większych przedsiębiorstw, ale także szkolenia dla pracowników i wsparcie techniczne poza godzinami pracy.

Zakup subskrypcji FortiCare umożliwia kontakt z serwisem przez czat internetowy lub telefonicznie. Konsultanci są dostępni przez 24 godziny w ciągu całego dnia i odpowiadają w mniej niż 5 minut. Pozwala to na szybką obsługę wielu klientów w tym samym czasie oraz znalezienie dla każdego z nich idealnego rozwiązania. W razie awarii klient otrzymuje od razu profesjonalną pomoc i wymianę uszkodzonego sprzętu. W ramach pomocy serwisowej FortiCare zawarte są również zgłoszenia RMA, profesjonalna obsługa i wsparcie. Ponadto każdy produkt Fortinet jest objęty roczną gwarancją na sprzęt oraz 90-dniową gwarancją na oprogramowanie.

Jeśli zainteresowała państwa oferta proponowana przez firmę Fortinet, zachęcamy do zapoznania się z innymi produktami tej marki oraz odwiedzenia strony legalnego dystrybutora jakim jest thomas it. Sklep oferuje wiele produktów z branży IT oraz pomoc ekspertów, którzy doradzą państwu najlepsze rozwiązania. Zapraszamy do kontaktu!   

Kontakt poprzez e-mail: info@thomas-it.pl lub telefonicznie: +48 32 444 94 30