Marketing Twojej firmy to wielka praca.
Musisz mieć techniki i metody, które pozwolą ci dotrzeć do klientów i klientów w sposób, który pobudzi ich do tego, co masz do zaoferowania. E-mail marketing może być doskonałym narzędziem dla Twojej strategii marketingowej, jeśli wiesz, jak z niego korzystać. Oto kilka dobrych wskazówek, które pomogą Ci zacząć.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Zakończenie twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu.
Ludzie przychylniej odpowiadają na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości.
Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i pozwoli wzmocnić relacje z Twoimi klientami.Utwórz kopię wiadomości e-mail, która będzie osobista i ujmująca. Wykazano, że kiedy klienci czują osobisty związek z firmą, są bardziej skłonni do kontynuowania relacji. Przykładem tego jest podanie powodów, dla których zarejestrowali się, aby otrzymywać wiadomości e-mail, jeśli znasz te informacje.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą się spodziewać po zarejestrowaniu się. Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Pamiętaj, że celem marketingu za pośrednictwem poczty elektronicznej jest sprzedaż. Każdy e-mail, który otrzymują subskrybenci, powinien przybliżać ich do dokonania zakupu. Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość e-mail, która podkreśla informacje o nowym produkcie, promuje starszy produkt lub oferuje specjalną ofertę.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail. Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować. Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu. Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać. Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.E-mail marketing może być świetną okazją do dotarcia do klientów i klientów. Jeśli zastosujesz wskazówki zawarte w tym artykule, prawdopodobnie zauważysz, że Twój rynek docelowy jest bardziej zadowolony. Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby stworzyć solidny plan marketingu e-mailowego, który ostatecznie zwiększy Twoje zyski.