Nowe rozwiązanie dla szybkiej i wygodnej sprzedaży – poznaj zadania automatyczne w ErpBox!

Usprawniona i bardziej wydajna sprzedaż za pośrednictwem systemu ErpBox będzie sprawować się lepiej niż kiedykolwiek. Nowy moduł zadań automatycznych otwiera przed sprzedawcami internetowym znacznie szersze perspektywy, które pozwolą zarządzać sklepem bardziej precyzyjnie, efektywnie oraz komfortowo.

Co można zyskać po wprowadzeniu zadań automatycznych do własnego sklepu?

Moduł zadań automatycznych zapewnia znaczne przyspieszenie obsługi zamówień, które wynika z wydajniejszej pracy zespołu. Jest to wielka oszczędność czasu, którą docenią nawet najbardziej wymagający użytkownicy. W ErpBox samodzielnie ustala się akcje automatyczne – można dzięki temu w sposób precyzyjny dopasować je do swoich własnych potrzeb. Czynności, które do tej pory stanowiły skomplikowane, wielopunktowe procesu, z zadaniami automatycznymi mogą być przeprowadzane zaledwie jednym kliknięciem.

Moduł ten umożliwia błyskawiczne generowanie faktur (na przykład po zmianie statusu zamówienia bądź płatności, albo dodaniu tagu do zamówienia), przebudowaną i uproszczoną wysyłkę wiadomości e-mail, a także automatyczną zmianę statusów zamówień. Ważną, nową funkcją jest także dodawanie tagów do zamówienia.

W jaki sposób działają zadania automatyczne ErpBox?

ErpBox zajmie się zautomatyzowaniem wielu rutynowych procesów w zarządzaniu sprzedażą, które zazwyczaj spoczywają na barkach pracowników. Jest to rozwiązanie, które pozwala znacznie ograniczyć czas poświęcony na obsługę zamówień, jednocześnie poprawiając jej sprawność oraz dokładność. W ErpBox dostępne są następujące akcje automatyczne:

  • zdarzenia uruchamiające akcje,
  • możliwość określenia warunków,
  • dowolna ilość warunków/czynności.

Posługując się tym modułem, użytkownik ErpBox może ustawić zbiór warunków, których spełnienie prowadzi do wykonania przypisanej im akcji.

Konkretną sytuację, dla której można ustawić akcje, określa się jako zdarzenie. Do zdarzeń, które są dostępne w ramach ErpBox, zaliczyć można:

  • utworzenie lub pobranie zamówienia,
  • zmianę statusu płatność lub zamówienia.

Możliwość określenia momentu, w którym zadanie automatyczne jest wykonywane dla danego zamówienia, to warunki, czyli:

  • kraj zamówienia,
  • źródło/kanał sprzedaży,
  • klient firmowy (tak lub nie),
  • status zamówienia,
  • status płatności,
  • metoda zapłaty.

ErpBox jest w stanie wyręczyć w dodawaniu tagów do zamówienia, ustawiania jego statusu, a także wystawianiu dokumentu sprzedaży i wysyłaniu wiadomości e-mail do klienta. Warto poznać wszystkie funkcje ErpBox, korzystając z bezpłatnego okresu próbnego zobacz więcej i skorzystaj z tych możliwości.